Tuesday, September 24, 2013

"עיצוב פנים חדרי תינוקות - "חדר מעבר 

שבערבים רוח קרירה מתחילה לנשוב זה סימן לבואן של החסידות.  וזהו סימן לנו שהגיע הזמן לפנות ולסדר מקום מדהים ופונקציונלי בשביל התינוק החדש שלנו.
פוסט חדש שיעשה לכם סדר וגם מבצע מפנק לקראת בואן של החסידות

בשנים הראשונות של התינוק שלנו, באותה מהירות בה הוא מתפתח וגדל, כך גם באותה המהירות צריך לשנות שוב ושוב את חלל המגורים שלו. תחילה עליו לישון בחדר ההורים, לאחר כמה חודשים שהוא עובר לחדר משלו עם מיטת תינוק עד שהרגלים שלו מתחילות לבצבץ מבין סורגי המיטה וזה סימן שהגיע הרגע להעביר אותו למיטת מעבר או למיטה של "גדולים".
בקיצור, המון שינויים והוצאות במעט מאוד זמן... 


תחנה הראשונה: חדר ההורים.

החדר שלכם צריך להישאר נאמן לזהותו, אין סיבה שבשביל מס' חודשים בהם התינוק ישן אתכם בחדר תהפכו אותו לוורוד או כחול מכף רגל עד ראש. יש לי מספר פתרונות עיצוביים פשוטים עבורכם להפיכת חדר השינה שלכם לפונקציונלי ויפה עבורכם לתקופת החודשים הראשונים. החדר שלכם בתקופה הזו ישמש כ"חדר מעבר" וזו הזדמנות גם עבורכם קצת להתחדש.

ראשית ממליצה בשלב הזה להשתמש בעריסה, העריסה היא קטנה ולא תופסת מקום רב בחדר.
חשוב שהיא תהיה קלה לניוד וחשוב עוד יותר שתערסל את תינוקכם באהבה.
טיפ חשוב נוסף הוא שבשלב מאוחר יותר העריסה יכולה לשמש את הילד הבא
 וגם כפריט עיצובי לחדר הילדים
את המיטה שלכם אני ממליצה למקדם כאשר היא לא צמודה לקיר משני צידיה, זה יאפשר לכל אחד מבני הזוג לרדת מהמיטה בלילה בקלות.  







הדבר הבא הוא כורסאת הנקה/האכלה. בחרי לעצמך כורסא נוחה, כייפית, מפנקת וחשוב לא פחות מהממת!!! הכורסא תוכל לשמש כפריט עיצובי לחדר השינה של ההורים או של הילדים.
כאשר אני מעצבת חדר שינה להורים (גם לילדים) 
אני אוהבת למקם בפינת החדר כסא או כורסא.
זה יוצר פינה שקטה ואינטימית בחדר גם להאכלה וגם לרגעים מאושרים יחד עם הבייבי שלך. 





ניתן גם לייצר אזור תחום בתוך חדר ההורים שמדבר קצת בשפת התינוקות, ממליצה לכם במקרה הזה להשתמש בפתרונות זולים וקלים להסרה והעברה, כך תוכלו להעביר את הדברים גם לתחנה הבאה: חדר התינוק.

אחד מאביזרי הדקורציה הקלים והזולים שתוכלו להשתמש בהם הוא הוואשי טייפ.
זהו דבק נייר במגוון צבעים ודוגמאות. ניתן להדביק אותו על הכל! קירות, חלונות, רהיטים, קרמיקה, הכל!!! והוא יורד ממש בקלות. ממליצה לכם לשוטט ברשת תחת מילת החיפוש
"וואשי טייפ" לא תאמינו איזה דברים מדהימים אפשר לעשות מנייר דבק. 

דבר נוסף שתוכלו לעשות הוא לתחום אזור ע"י צביעה של קיר בצבע או הדבקת טפט, בחרו צבע או טפט שגם אתם הגדולים תוכלו ליהנות ממנו. ניתן גם לתלות תמונות רקומות או מצויירות, דיגלונים או כל אביזר דקורציה שפשוט אח"כ להעבירו לחדר אחר.
(תמונות דקורציה, וואשי טייפ, דיגלונים, טפט ועוד...) 







הפריט האחרון והחשוב הוא תאורה. עלייך להצטייד בגוף תאורה עם עלומת אור חלשה המכוונת מעלה או מטה על מנת לא לסנוור את התינוק ואותך. תאורה נעימה בחדר תורמת לתחושת הרוגע והנינוחות בחלל, ובעת הצורך מתאימה גם לחיזוק 
הרומנטיקה של הגדולים בחדר.
בחרו גוף תאורה שיתאים לחדר השינה שלכם גם כאשר התינוק יעבור לחדר שינה משלו






תחנה שנייה: חדר תינוק

אחרי כמה חודשים בהם התינוק היה בחדר השינה שלכם הגיע הזמן להעביר אותו לחדר שינה משלו. כמובן שכבר חודשים לפני שהקטן הגיע אתן כבר מפנטזות על חדר מהמם בשבילו, אתן משוטטות ברשת שמלאה ברעיונות הורסים, במגזינים של עיצוב עם רעיונות מדהימים ואתן לא ממש יודעות איך ליישם בפועל.
בשביל זה בדיוק אני כאן, לכבוד בואה של החסידה יש לי מבצע מיוחד בשבילך.




2 comments:

Please comment: